دلایلی که شما را به خوردن برخی مواد غذایی معتاد می‌کند + راه حل‌های ترک اعتیاد مصرف غذا‌های مضر آمار ازدواج در خراسان رضوی، بیش از دوبرابر آمار طلاق است | حدنگاری و صدور سند مالکیت برای ۹۲ درصد اراضی کشاورزی استان توضیحات وزیر کار درباره واریزی به حساب بازنشستگان کشوری و تأمین‌اجتماعی اعزام ۸۰۰ دانش‌آموز مددجو از سراسر کشور به مشهد در راستای آمادگی برای آزمون سمپاد زنگ خطر انقراض ۸۶ گونه جانوری در ایران فقر آهن باعث چه مشکلاتی در کودکان می‌شود؟ رئیس فراکسیون کارگری: متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین‌اجتماعی همین امسال انجام می‌شود عواقب و تأثیرات منفی فریادزدن بر سر کودکان توضیحات رئیس سازمان مدارس درباره انواع شهریه در مدارس غیردولتی رشد ۱۴ درصدی پرواز‌های فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد در اردیبهشت ‌۱۴۰۳ عرضه دارو از هرنوع در عطاری‌ها پیگیرد قانونی دارد پیش‌بینی رگبار باران و کاهش دما در برخی استان‌ها (۶ تیر ۱۴۰۳) توصیه‌هایی جهت پیشگیری از گرمازدگی استفاده از طب ایرانی برای کاهش وزن بدون بازگشت
سرخط خبرها

 دومین روز بدون فوتی کرونایی در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۰۵۶۸۴
  • ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴
 دومین روز بدون فوتی کرونایی در خراسان رضوی
رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با ادامه روند کاهشی مبتلایان به کرونا در خراسان رضوی، شمار فوت شدگان ناشی از بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان‌های این استان طی ۲ روز متوالی صفر بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز،دکتر محمد پهلوان کاشی با بیان اینکه همراهی و همکاری مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بهترین راهکار در کنترل همه گیری ویروس کرونا محسوب می‌شود اظهار امیدواری کرد: روند کاهش موارد ابتلا و فوتی‌های ناشی از کرونا درسطح استان خراسان رضوی تداوم داشته باشد.

وی اظهار کرد: طی یک روز گذشته ۱۳۸ بیمار جدید مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری شدند که از این تعداد ۱۰۵ نفر در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.

دکتر پهلوان خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۳۲۲ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۲۴۶ بیمار در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، تعداد بیماران بستری در بخش‌های مراقبت ویژه استان را ۸۸ نفر عنوان کرد که از این تعداد ۶۹ نفر در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه تحت مراقبت قرار دارند.

دکتر پهلوان با تاکید بر اینکه تمامی سطوح بهداشتی و درمانی برای خدمات رسانی به بیماران مبتلا به کرونا در تمامی ایام در آمادگی کامل هستند تصریح کرد: طی یک روز گذشته ۵۰۳ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا به اورژانس بیمارستان‌ها و یا مراکز منتخب مراجعه و خدمات درمانی را به صورت سرپایی دریافت کردند.

رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید-۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه کرونا هنوز به پایان نرسیده و همچنان باید رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مورد توجه قرار گیرد و در صورت تکمیل نشدن واکسیناسیون نسبت به آن اقدام شود اظهار کرد: تمامی مراکز واکسیناسیون در مناطق مختلف دانشگاه فعال و آماده خدمات رسانی به تمامی گروه‌های هدف از ۵ سال به بالا هستند.

منبع: وبدا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->